Online megjelenés támogatásához,
kis- és középvállalkozások számára
Egyeztetés
A vállalat arculatát meg kell ismerni, amihez aztán a LOGO ileszkedik.
Ezen túlmenően pedig szükséges megismernünk az esetleg már kialakult igényeket, melyre verzió(ka)t építhetünk. Elképzelhető, hogy vannak szimpatikus motívumok, színvilág amely a céghez közel áll, ami a grafikusnak támpontot adhat a tervezés során.
Versenytársak vizsgálata
El kell kerülni, hogy a legkisebb mértékben is hasonló hangulatú, kinézetű vagy más módon összekeverhető legyen más LOGO-kal, különösen a versenytársakéval. Mivel a versenytársak hasonló vagy azonos termékkörrel vagy szolgáltatással vannak jelen a piacon, így különös gondot kell fordítani az egyediségre.
Prezentáció
Az első verziókat személyesen prezentáljuk a Megrendelőnek. A személyes prezentációra azért van szükség, hogy a grafikus első kézből kapjon őszinte visszajelzéseket, illetve a további verziók módosítását és ötleteket párbeszéd formájában gyorsabban lehet megvalósítani, mint egy napokig húzódó email levelezés következtében.
A korrektúraköröknél tapasztalataink szerint már nincs szükség a személyes egyeztetésre, hiszen ott az apróbb módosítással kapcsolatos kérések már tömörebben, konkrétabban megfogalmazhatóak.
Értesüljön az újdonságokról és az online világ híreiről