A legegyszerűbb módja az online jelenlétnek
A leggyakrabban valamilyen kampány részeként hozunk létre Landing oldalakat, ahol egyszerűen, viszonylag röviden, de látványosan és érdeklődést felkeltő módon mutatjuk be a promóciót. A Google Ads-, és Facebook kampányok igen közkedvelt eszköze a Micro-site.
Landing oldalak célja gyakran az is, hogy a látogatót szeretnénk valamilyen interakcióra, pl. kapcsolatfelvételre, vagy rendelésre bírni.
Leggyakoribb okok a Landing oldal készítésére
- egy szolgáltatás rövid ismertetése, ahonnan akár közvetlenül is rendelhet a látogató, vagy átirányíthatjuk a céges honlapunkra
- konkrét rendezvényekre való meghívás. Partnertalálkozók, évzáró rendezvények, szülinapi bulik. A Mikro-site oldalon lehet hírlevelekre feliratkozni vagy regisztrálni a rendezvényre.
- tréningekre való invitálás.
- egy (vagy néhány) termék bemutatása, ahol maga a rendelés a cél.
- videó vagy élő videó megtekintésére szolgáló hely
- A vállalkozás mérete olyan szerény, hogy felesleges (vagy lehetetlen) egy összetett, komoly céges honlapot létrehozni, viszont az online jelenléttel szeretné a vállalkozás az ismertségét növelni.
Zöldség- gyümölcs értékesítésével foglalkozó cég Facebook kampányt indít.
A kampány nem arról szól, hogy gyere, látogasd meg a honlapunkat, hanem arról, hogy a gyümölcs mennyire egészséges élelmiszer.
Ha a látogató rákattint a hirdetésre, akkor a vállalkozás Landing oldalára irányítja az érdeklődőt.
Az oldalon részt vehet egy játékban, ahol a főnyeremény egy 5 kg-os gyümölcskosár egzotikus gyümölcsökkel.
A játékban való részvétel feltétele pedig a hírlevélre való feliratkozás.
A Landing oldal 90%-ban a gyümölcsök hasznos élettani hatásairól és más érdekes témával foglalkozik.
A fennmaradó 10% súlyát tekintve viszont domináns, mivel ez a kapcsolatfelvételről szól. Arról, hogy vegyen részt a játékban és iratkozzon fel a hírlevélre, illetve ha kedvet kapott gyümölcsöt fogyasztani az oldalon a vállalkozás címe mellett a céges honlapra átirányító link is fel van tüntetve.
Így a látogató könnyen és gyorsan eléri amiért a hírdetésre kattintott.
A leggyakrabban valamilyen kampány részeként hozunk létre Landing oldalakat, ahol egyszerűen, viszonylag röviden, de látványosan és érdeklődést felkeltő módon mutatjuk be a promóciót.
A Google Ads-, és Facebook kampányok igen közkedvelt eszköze a Micro-site.
Landing oldalak célja gyakran az is, hogy a látogatót szeretnénk valamilyen interakcióra, pl. kapcsolatfelvételre, vagy rendelésre bírni.
Leggyakoribb okok a Landing oldal készítésére
- egy szolgáltatás rövid ismertetése, ahonnan akár közvetlenül is rendelhet a látogató, vagy átirányíthatjuk a céges honlapunkra
- konkrét rendezvényekre való meghívás. Partnertalálkozók, évzáró rendezvények, szülinapi bulik. A Mikro-site oldalon lehet hírlevelekre feliratkozni vagy regisztrálni a rendezvényre.
- tréningekre való invitálás.
- egy (vagy néhány) termék bemutatása, ahol maga a rendelés a cél.
- videó vagy élő videó megtekintésére szolgáló hely
- A vállalkozás mérete olyan szerény, hogy felesleges (vagy lehetetlen) egy összetett, komoly céges honlapot létrehozni, viszont az online jelenléttel szeretné a vállalkozás az ismertségét növelni.